რას გულისხმობს სოციალური ქსელის უახლესი ტრენდი - ერთსიტყვიანი პოსტები, რომლებსაც პოლიტიკოსები და კომპანიები "ტვიტერში" აქვეყნებენ
2 სექტემბერი, 2022

ბოლო ორი დღეა, „ტვიტერში“ სხვადასხვა ქვეყნის ლიდერები და კომპანიები ერთსიტყვიან პოსტებს აქვეყნებენ. მაგალითად, ამერიკის შეერთებული შტატების პრეზიდენტმა, ჯო ბაიდენმა დაწერა – „დემოკრატია“, გერმანიის კანცლერმა, ოლაფ შოლცმა - "პატივისცემა", უკრაინის პრეზიდენტმა, ვოლოდიმირ ზელენსკიმ – „თავისუფლება“, „ნასამ“ – „სამყარო“, „ვაშინგტონ პოსტმა“ – „ნიუსი“.
სინამდვილეში კი, ყველაფერი ხუთშაბათს, შემთხვევითობის წყალობით დაიწყო: მატარებლის კომპანია Amtrak-ის გვერდზე შემთხვევით ერთსიტყვიანი პოსტი გაჩნდა – „მატარებლები“.

ეს შემთხვევა ძალიან მალე გახდა პოპულარული სოციალურ ქსელში და ერთგვარ კამპანიაში გადაიზარდა, რომელსაც სხვადასხვა კომპანიები და ცნობილი ადამიანები შეუერთდნენ. მთავარ მიზნად კი კომპანიის ან ადამიანისთვის მთავარი ღირებულების მხოლოდ ერთი სიტყვით აღწერა გახდა. ფლეშმობში უკვე სოციალური ქსელის ათასობით მომხმარებელი ჩაერთო და ბოლო საათებია ის "ტვიტერის" მთავარი ტრენდია.
სოციალურ ქსელებში ერთსიტყვიანი პოსტების კამპანიას საქართველოს პრეზიდენტი, სალომე ზურაბიშვილი შეუერთდა. „დამოუკიდებლობა“, – წერს საქართველოს პრეზიდენტი „ტვიტერში“.
